Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Enkel oppskrift på sydd kjole til jente 2 år

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-12, 21:10   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enkel oppskrift på sydd kjole til jente 2 år

Det er nesten ikke til å tro, men jeg har kastet meg over symaskinen og produsert et forheng foran håndkle- og sengetøyshylla vår idag. Det ble ikke så verst heller, om jeg skal si det selv.
Nå er det igjen noe stoff, og jeg er litt på "bølgen". Storebror mener jeg skal sy en genser til ham, men jeg er redd for at en hjemmesydd genser av forhengstoff blir litt friskt for en sjuåring. Derimot er en enkel kjole til toåringen kanskje en mulighet.
Jeg ser for meg en helt enkel modell, type ermeløs til å ha body under - men er så usikker på lukking bak. Jeg må jo ha en "splitt" bak på et eller annet vis. Hva er enklest? Knapper er vel ikke så lett? Glidelås er ikke aktuelt.

Eventuelt - finnes det en enkel oppskrift et sted på nett som gir ideer til hvordan jeg skal løse akkurat dette?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.