Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan snakker vi med ungene om rettsaken

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-12, 16:50   #25
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan snakker vi med ungene om rettsaken

Absolutt Tallulah og nå minnet du meg nettopp på et godt eksempel som jo blir veldig nært som er fint å bruke til barn.

Det er jo fryktelig kompliserte greier. Målet for handligene var jo ikke "de han hater" så det er ikke noe logikk i dette overhode for barn. Men hovedbudskapet mitt er vel at vi voksene ikke helt ser omfanget av hvor mye barn hører, ser og plukker opp i hverdagen samme hvor mye vi kontorllerer dette innenfor hjemmets fire vegger. Og med det i bakhode tror jeg det er fint hvis man "oppmuntrer" til at barna lufter vonde og vanskelige tanker hjemme hvor de kan spørre om hva de en måtte lure på.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.