Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billige familieferier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-12, 00:39   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billige familieferier?

Jeg er enig med Emm, og syns ikke det er for mye forlangt å tenke litt på hva turistvirksomheten gjør med lokalsamfunnene, jeg leste faktisk en artikkel i vg om det i dag. http://www.vg.no/article.php?artid=10064844

Om folk vil reise med charter så gjerne for meg, jeg har gjort det et par ganger selv, og det kan tenkes at vi gjør det igjen. Familieorientert hotell med barnepass blir det riktignok ikke.
For oss er det å oppdage verden sammen kvalitetstid. All inklusive i et generisk "syden" hadde ikke vært kvalitetstid for familien. Vi har også reist masse før vi fikk barn, men for oss er ikke det et argument for å slutte. Jeg syns det er fantastisk å vise ham kule steder vi har vært før uten ham, og oppdage nye sammen med ham. Personlig syns jeg det er synd at "barnevennlig" har blitt synonymt med separate aktiviteter for barn og foreldre.

Sist redigert av Tallulah : 01-04-12 kl 00:45.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.