Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billige familieferier?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-12, 11:09   #11
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Billige familieferier?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har nettopp bestilt ferie. Snaue to uker i Danmark, båt tur retur, inngang til legoland og badeland og løvepark og hva har du, eget hus med ok størrelse svømmebasseng og trådløst nett med i prisen. To soverom, to bad og boblebad, kort vei til strand.

Totalt for oss fem - atten tusen.

Dette er for meg veldig billig ferie.

Er det flere ferier med helt grei standard man kan dra på som koster lite?

Synest også dette var en veldig fin pris, dere fikk MYE i denne prisen som jo koster en del om en skulle kjøpe det utenom.

Jeg har sett og sett på sydenturer, men i år tror jeg det meste blir for dyrt for oss. Dvs, en kan jo få det billig, men vi har jo noen ønsker for hva vi vil ha. Trenger ikke være veldig luksus, men barnevennlig, men fine basseng osv. Ettersom minste nå er 1 år, så hadde vi jo i år fått det rimeligerer, har sett på turer til 20 - 25 000 og det er mye penger, men akseptabelt om vi hadde hatt "normal" lønn og ingen planer om å fikse på kjøkkenet.
Vi får litt igjen på skatten også, så hadde kommet oss avgårde, men det er noe med å ikke sitte i august og være helt blakk. Mulig jeg og 6åringen reiser da, det var samboer sitt eget forslag.

For min del er det verdt å bruke litt penger til ferie, men ikke om vi sitter med en haug med regninger resten av året.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.