Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplass

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-12, 16:18   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplass

Jeg er jo bare dum som vegrer meg for å besøke slekta, jeg vet det. Jeg får bare angst av språkbarrierer, blir klam og svett og vil bare synke ned i gulvet. Hadde de enda snakket engelsk, men de kan ikke ett kløyva ord, med unntak av søskenbarna til mannen, som kan si "fakk yo" og et par uttrykk til i samme gate.

Svigerfar var med sist, han tolket jo alt mellom oss, så da gikk det jo bedre. Mannen min skjønner hva de sier, men sliter jo litt med å kommunisere tilbake. Men han er jo roligheten selv og klarer alltids å gjøre seg forstått. Og jeg har jo møtt dem før, de er verdens søteste. Dog har de store problemer med å skjønne at jeg er vektoperert (og enda verre nå som jeg er veganer ...) og ikke kan spise tredve kilo mat i slengen. Pluss dessert.

Hmm svømmebasseng ja, det bør vi nok ha. Skal ta et nytt søk. Hvis noen vil hjelpe meg så blir jeg evig takknemlig, men jeg skal alltids klare det selv også. Jeg fant en finfin side her:

http://no.hotels.com/search.do?desti...chParams.rooms

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.