Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 11:56   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fasadebygging på nett - publisering på nett av bilder av egne barn

Jeg skriver ingenting på Facebook jeg ikke kunne ropt ut på den lokale Rema 1000 en vanlig lørdag, hengt opp på lapp på samvirkelaget der jeg er oppvokst eller sagt personlig til hver og en av dem jeg er venner/"venner" med.

Jeg viser bilder av ungene mine. Mindre og mindre av den eldste, men ofte av de to små. Det er hyggelig å vise frem ungene og tilbakemeldingene er utelukkende positive. Jeg har mye slekt, gamle venner, tidligere naboer som venner på Facebook og siden vi gjerne bor mange mange mil fra hverandre er dette måten vi får fulgt med hverandre på. Det er koselig!

Jeg er veldig bevisst på hva jeg deler og hvem jeg deler med. Alle er ikke det, men det er de ikke på Rema 1000 eller på samvirkelaget heller. De ville gjort og delt rare ting analogt også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.