Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Leie hus i Danmark

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 09:59   #13
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leie hus i Danmark

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Vi leide et lite og helt kurant hus på vestkysten i 2010 gjennom disse, en veldig stille og fredelig plass som var perfekt for oss i alle fall. Ikke langt unna Lemvig, og selv om det var usentralt i forhold til parker og sånt er jeg så glad i vestkysten at jeg gjerne drar tilbake. (Det var type 1,5-2 timer til feks Legoland eller Djurs sommerland, og Ålborg.) Men veldig billig, vi hadde leid huset i 9 dager for 2,600,- og strømmen endte på ca 200,- så det syns jeg da ikke var så galt. Vi fikk igjen ca 800,- av depositumet i alle fall. Og vi dusjet mye, og kokte mye vann (Guttungen var jo 5 mnd og flaskebarn.)

Jøss! Det var jo utrolig billig!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.