Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-12, 21:39   #11
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påskeferien?

Før barna kom var jeg alltid på fjellet. Jeg eeeelsket påsken....har ikke prøvd å ta med barna på det, orker ikke tanken på å måtte være ute i snø med så små barn... vi har derfor vært hos svigers på Tjøme de siste årene, men jeg orker ikke det lenger... det blir for tett. Derfor tenkte jeg prøve å være hjemme i år. og da tenkte jeg arrrangere felles påskeeggsanking med en nabofamilie, og bare henge litt å gata her. Vi bor i en gatesnutt med mange barnefamilier, så jeg håper det skjer litt her hjemme. Ellers er krim og spill et must.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.