Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Virtuelt 8. mars-tog

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-12, 14:06   #1
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Virtuelt 8. mars-tog

I kantina i dag overhørte jeg en samtale mellom kunden og ekspeditøren om at kvinnedagen var noe tøys, og her i Norge trenger vi den i alle fall ikke. Jeg sto for langt unna til å bryte inn, og man skal vel heller ikke braute seg frem og delta i samtale mellom fremmede. Men det fikk meg til å tenke på det flotte virtuelle 8. mars-toget vi hadde her for et år siden, og siden det ikke er noen tog her enda tar jeg meg den frihet å starte ett.

På en dag som denne vil jeg feire alt vi har oppnådd så langt, og kjempe for de sakene der vi fortsatt har mye igjen å kjempe for, både her i landet og i andre land. Hvilke paroler vil dere gå med i vårt virtuelle tog?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.