Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-12, 14:18   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du vært på storkonsert på Telenor Arena?

JAY-Z and Kanye West kommer til Telenor Arena 28. mai, og jeg ser for meg at den konsertopplevelsen er verd å få med seg. (Forhåndssalg nå på torsdag. Generelt salg starter 30. januar.)

Men hvordan funker det i Telenor Arena? Og med en slik type konsert? Er det bare en stor sal og alle står og heier og hoier? Eller er det tribuner rundt scenen?

Jeg liker konserter best hvis jeg kan kjøpe sitteplass. Uavhengig av hvem som spiller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.