Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 23:38   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg holder på å lage en indisk kyllinggryte nå, som jeg håper blir god. Har jasminris og naan til. Skulle hatt noe mer tilbehør, spesielt raita eller noe i den gata, men jeg glemte å kjøpe agurk. Finnes det alternativer? Jeg har yoghurt naturell som kanskje kan tilsettes noe annet.

Litt sent nå, men f.eks på nettsiden til Mamta's Kitchen er det massevis av raita-oppskrifter.

Jeg lagde tomatsuppe i dag, med sjalottløk, masse hvitløk, chili og stangselleri. Som vanlig ble den litt for sterk, til tross for at jeg serverte med fullkornsmakaroni, ostebiter og matyoghurt for å forsøke å dempe den litt.

Turban Smukk er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.