Sv: Juleplanleggere foren dere
Vi har gjort tapre forsøk på jukeortfotografering i dag, hvilket er mildt sagt utfordrende når man har å gjøre med en gutt på 3 år som heller vil gjøre andre ting enn å sitte stille der mamma sier, og slett ikke se på mamma og i alle fall ikke smile pent, og ei lillesøster på knapt 10 mnd, som krabber sin vei så snart hun får muligheten...
Men, vi skal få sendt de siste SENDEgavene i dag og i morgen, regner jeg med. Siste ankom i posten i dag, men er ikke hentet, så den blir nok ikke sendt før i morgen siden vi jo må pakke inn og merke også. Det var det der med at Knerten skulle lage noe da, han var lite inspirert kan man si, så det er mulig det blir neste år...
Så er det jo igjen noen gaver til vi må kjøpe, men de skal ikke sendes, utenom den konfekteska, så det skal nok bli orden (Jeg skal muligens trumfe igjennom litt med mannen her, at enten blir det en MINDRE konk Haakon, eller så blir det noe annet, for det er nemlig kjedelig når portoen koster MER enn konfekteska grunnet formattillegg og sånn... (tror forresten jeg fikk gjennomsalg for det allerede i fjor.)
Men, det minner meg på at det hadde jo vært greit å sende med julekortene sammen med de pakkene vi likevel skal sende, så muligens utsetter vi pakkeforsendelsen en dag eller to, og ser om vi klarer trylle til et julekort av de bildene vi tok. Og forresten skal det være med kalender i to av dem, og den er ikke laget enda (vi skriver ut selv, så det lar seg gjennomføre på en kveld uten å vente på at den skal komme i posten altså, men vi får nok ikke både laget julekort, og laget to kalendere (nesten like da, men litt forskjell er det på dem) og kommet oss på Kiwi før de stenger, tenker jeg. Så det blir vel heller å se om vi kan ordne julekort og kalender i kveld, så henter vi siste pakken på dagtid i morgen, og sender alt i morgen kveld, i så fall er vi en dag FØR planen, siden min plan er å sende innen 15. Vi får se om vi blir ferdig i kveld da, ellers blir det vel å sende på torsdag, det går det også, så lenge jeg slipper være på posten den 16.