Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sender du ut julekort?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Sender du ut julekort?
Ja, selvfølgelig! Med personlig hilsen på hvert kort 33 20,63%
Ja, selvfølgelig! Ferdigtrykte kort 83 51,88%
Sender ut noen få 14 8,75%
Sender til de jeg får fra 3 1,88%
Nei, sjelden 12 7,50%
Aldri 15 9,38%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-11, 18:48   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sender du ut julekort?

"Tynt smil" forbinder jeg med et litt sånn syrlig, "himlemedøynene"- smil.

Og jeg vil søren meg ikke ha noe av at noen smiler sånn av mine julekort, nei!

Ellers enig med Skipadda i det å ikke sende til folk man selv ikke får julekort av. Jeg har noen på min kortliste (som selvsagt bare eksiterer i hodet- :julesinskesjuske: ) som jeg har hatt fantastisk lite med å gjøre de siste 15 årene, men av en eller annen grunn driver vi fremdeles på og sender hverandre kort. Mest sannsynlig fordi ingen tør å kutte den andre ut... Jeg prøver å finne fram julekortene fra forrige jul og så sender jeg til dem som fikk fra meg. Jeg er ikke glad i å skrive kort at jeg driver og pusher kort på folk som muligens ikke er interessert i å få dem. Unntak er bestemødre og tanter og sånt. De får selv om de ikke skriver, men det er fordi de ringer og sier at de blir såå glade for å få bilder av ungene våre.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.