Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Veldig rask, veldig enkel småkake/langpanneoppskrift

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-11, 12:36   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Veldig rask, veldig enkel småkake/langpanneoppskrift

Det er juleavslutning for andre trinn om noen timer. Den (u)kloke husmoren hadde blinket seg ut en genialt enkel oppskrift ungene og hun kunne slenge sammen og steke etter skoletid. Helt til hun tittet nøyere på oppskriften, og ser at det skal være meierismør. Som jeg stemte at jeg ikke brydde meg stort om butikkene gikk tomme for. Jeg bryr meg likevel.
Butikken min er tom. Og jeg hadde ingen kakeplan B.
(plan A var sjakkruter, enkel-penkel deig med meierismør, melis, kakao, vaniljesukker og mel. Jeg antar den ikke blir helt det samme med margarin?)

Jeg trenger en veldig enkel og rask kakeoppskrift som kan tas med på juleavslutning. Finner jeg ingen blir det pepperkakeboks fra Kiwi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.