Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Cupcakes, feminismens død?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-11, 00:58   #11
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg skjønner godt hvor du vil hen men å bevisst ikke jobbe men velge en tilværelse hjemme med cupcakes og jakt/bil/fiske som hobby, - hva har det med hverandre å gjøre? Handler ikke debatten her om kvinner som velger å ikke jobbe, ergo diskusjonen om kvinner tilbake til kjøkkenbenken?

Folk kan velge - det fins alltid noen som kan velge å ikke jobbe.

Og jeg tror, som jeg skrev, at dette ikke er noen egen og ny trend. Det har alltid vært kvinner som har likt godt å pynte og bake, de har bare aldri hatt noen kanal å eksponere hobbyen sin på før. Jeg syns det er helt greit at de får vist seg fram til noen andre enn svigermor og naboene hvis de har lyst

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.