Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mummikopp nr 13 i hus

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 22:31   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mummikopp nr 13 i hus

Jeg så aldri de koppene da jeg ga blod, men jeg så vel ikke etter dem heller (aldri likt mummi jeg. Altså, joda, vi så det, men jeg LIKTE det aldri så godt...) Men tipper Knerten ville likt koppene, han liker i alle fall filmene/bøkene (til og med "hvem skal trøste Knøttet" som jeg TAPTE og fikk i fordelingen av barnebøker fra loftet, hverken jeg eller min bror ville ha den, for ingen av oss likte den, men vi trakk om ulike bøker (denne og en annen ingen egentlig så gjerne ville ha) og jeg tapte, og endte med denne)

Men altså, jeg har ikke vært på blodbaken siden desember 2007, ettersom jeg rett og slett har vært gravid eller ammende siden den tid, og derfor vil de ikke ha meg. Det er nok fortsatt ei stund til jeg er ferdig å amme denne jenta, så det blir nok ikke noe blodtapping i 2011 heller. Mannen er da, men det er ikke så ofte han får gitt, for han har stadig vekk munnsår som de betegner som "åpent sår" når han skal dit, og da får han ikke gitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.