Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Laster dere ned lovlig eller ulovlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 19:20   #10
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Folk betaler fordi de vil føle seg warm and fuzzy inside. For å gjøre det riktige. For å sørge for at de som kommer opp med kulturuttrykkene, skal få penger. Folk som gir blanke i alt dette, kommer ikke til å betale. Derfor bør det være enkelt.

Øh. Hovedgrunnen til at jeg betaler for det jeg laster ned, er at lovverket sier at det skal man gjøre. Lovverket sier at det skal man gjøre fordi de som lager og distribuerer åndsverket jeg laster ned, faktisk skal få noe igjen for dette. At det i tillegg er det riktige å gjøre, føler jeg er en bivirkning.

Hvis jeg ønsker å få forandret på lovverket, så syns jeg nesten jeg må gjøre en innsats for å få forandret akkurat det. Eller så får jeg rett og slett følge loven. Ja, jeg syns det er så enkelt.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.