Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tårnfrid Halloween - trenger tips

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 17:42   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tårnfrid Halloween - trenger tips

Jeg er Halloween-novise, og mandag er ikke min beste dag, for å si det slik.

Men man må jo ha tradisjoner, og som så mange andre her så syns jeg det passer ypperlig med en høytid midt på svarteste høsten - og vi har tross alt laaaang tradisjon med The Simpsons Halloween Specials.

Men nå var det mandag ...

Jeg har invitert to stk. store 4-åringer til å feire med 5,5-åringen. Vi har laget ett gresskar, ett gjenstår, og planen er da som følger:

Lørdag: kjøpe snop. Check. Ganske utplukket på Nille, men fikk noe kjærligheter med riktig tema, samt PK individuelt innpakket snop (Dumle og Fox).

Søndag: Lage kake: Toro Brownies kake med glasur, dekorert med edderkoppspinnglasur (det må da selv pølsefingrene mine klare)

Mandag: hjem fra bhg 16:30. Servere Grandiosa med blodketchup (vet at det er skummelt for mange). Kake til dessert. Kidsa kler seg ut. (Spiderman er nevnt. check) Avgang Trick or Treating presis 18:00. Ferdig 18:45. Trene 19:00.

Bra plan? Noen enkle effekter jeg kan skvise inn på tampen?
Og er det egentlig et problem at vi kun har ett "gresskar"-lykt-beholder til snopeinnsamling? Eller kan jeg forvente at de andre kidsa har dette?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.