Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilket ansvar har barnehagen for våre barns klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 17:14   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket ansvar har barnehagen for våre barns klær?

På våre bhg år (og to bhg) har vi til nå bare mistet noen par sokker. Bhg har veldig god kontroll i garderoben. Vi går rett inn i garderoben hos oss (hver avd har grov-og fingarderobe), og der har hvert barn på stor avdeling en stor, høy gjennomsiktig plastboks (Ikea type) som kan romme endel. De har også en hylle under samt et par knagger hver. De ansatte er flinke til å holde orden, hver dag. Så har hver avdeling også en mindre garderobe hvor dresser, regntøy og støvler står.

Jeg merker alt utenom sokker (gidder ikke) og tar med nytt tøy hjemmefra om noe av skiftetøyet er brukt den dagen. Så har jeg kun klær der for den sesongen og bytter ut jevnlig og sjekker ting som er for smått osv. Dermed har de egentlig lite klær der og ikke så mye som kan forsvinne og det er enklere å holde orden.

På skolen/SFO har de en liten garderobe for sin klasse, så lett å holde orden der også, men de har litt lite plass. Viktig å merke godt der ser jeg, men ting som har blitt borte der har vi funnet igjen dagen etter.

Forventer ikke at bhg skal erstatte ødelagt tøy, nei, absolutt ikke og kler på de ting jeg ikke er redd for. De fineste klærne brukes ikke der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.