Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 12:29   #19
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den lille husmoren i meg skriker etter kjøkkenmaskin - hvilken?

Jeg veide fram og tilbake mellom Kenwood Major og Kitchen Aid Artisan. Endte til slutt opp med KA og jeg elsker den

Jeg hadde bestemt meg for å ikke la utseende bestemme, så utslagsgivende for min del ble at KA er langt mer stillegående og at jeg egentlig ikke trenger kapasitet til mer enn to brød i slengen. Jeg lager gjærdeiger med to liter mel uten problemer, og det holder for meg. Kjøttkvern og råkostjern funker helt supert, og jeg gleder meg til å teste det nyinnkjøpte pølsehornet.

At den i tillegg er pen å se på er en bonus ettersom den står framme på benken. Har ikke egnet skapplass til å sette maskinen inn i. Dessuten er den så tung at jeg er glad jeg slipper å tenke på det.

Ang kraft i disse maskinene, så er det forskjell på hvordan selve motoren fungerer, og 300W i en maskin (f.eks KA) kan ha like stor kraft som en annen motortype med mange flere watt. Det finnes en enkel måte å forklare dette på. Dvs at jeg fikk det forklart en gang, forstod det og har glemt det igjen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.