Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-11, 18:22   #11
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har kjøpt noen gaver i løpet av høsten, uten å ha vært på leting etter julegaver. Men kjøpt når jeg har sett noe fint/smart som kan passe til de forskjellige mottakerne.
Har ikke så enormt mange å kjøpe til, noen og tyve tror jeg, og flere av de er par.
Før stresset jeg enormt med å finne de ultimate julegavene. Det har jeg sluttet med, fordi jeg rett og slett fant ut at nå til dags har de fleste nesten alt man kan ønske seg (til normal julegavepris iallefall), så den ultimate julegaven er nesten umulig å oppdrive.
Nå legger jeg mest arbeid i gavene til ungene, og så er jeg fornøyd med "det nest beste" til de andre.
Så nå koser jeg meg med julegavehandlingen, til og med i desemer.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.