Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko 1-åring, goretex - merke?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-11, 20:44   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vintersko 1-åring, goretex - merke?

Tips?
Er helt grønn på området.
Har ei jente som trenger størrelse 21 for vinteren(har 20 nå). Smal, tynn fot.
Har også en gutt, og han trenger nok 22 for vinteren(bruker 21 nå). Han har kraftigere, breiere fot - kanskje litt smalere i hælen, iallfall om en skal dømme etter skinntøfler som han ikke fyller ut i hælen.
De skal være hjemme med meg, så de trenger ikke mange par osv - men de trenger selvsagt noe som holder de varme og tørre.
Gutten går allerede(men fremdeles en del knall og fall), jenta foretrekker fremdeles å holde seg fast i noe, sånn om det også har noe å si.

Jeg var forresten innom skoringen når de hadde det tilbudet før helga. Dama målte føttene og anbefalte størrelse og så fant hun frem en viking goretex til gutten, fra det tilbudet og et helt annet par til jenta; var tomme for størrelsen. Satte de frem og sa at her er sko for begge, full pris takk - siden de ikke hadde til begge innenforbi tilbudet. Da sa jeg som sant var at jeg like godt kunne vente til vinteren var nærmere. Da svarte hun dritsurt at de trengte disse størrelsene uansett! Fikk svart at det kom kanskje ett godt tilbud ett annet sted... Hun var rett og slett mildt sagt dritsur, sånn at jeg går ikke i den butikken for å handle iallfall. Det var vel en avsporing, men det måtte ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.