Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-11, 10:45   #11
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Egen plass for deg og meg, Neket. Jeg har heller aldri lært å lukeparkere - sånn blir det når man aldri trenger det. Til gjengjeld ble jeg en racer på å rygge inn da vi hadde den innerste plassen i garasjen og måtte rygge inn for å ha sjans til å komme ut av bilen. Men strengt tatt, er det vel mest plassparende om bilene står annenhver med snuten inn eller ut? Da kan man stå nærmere på den ene sida. (Og da hadde det kanskje vært mulig å finne parkeringsplass på rådhuset her midt på dagen. Alle skal jo ha en meter på hver side av bilen. Minst.)

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
parkere, rygge

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.