Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-11, 11:52   #11
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nespresso Citiz & Milk eller Lattissima Premium?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ah.. Takk!

Jeg finner heller ikke helt ut hvordan man lager den beste latten. Det blir lett for mye melk, synes jeg. Men mend mindre melk blir den totale koppen så liten. Jeg har funnet ut at jeg liker best å bruke lungo med melk til latte. Det er også anbefalt i de heftene som følger med. Men jeg trodde en latte egentlig var en espresso med melk? Espresso er en utrolig liten kopp kaffe, faktisk mye mindre enn jeg trodde på forhånd (drikker bare kaffe med melk, så jeg har aldri reflektert over det før).

Og det er ikke lett å kjenne forskjell på kaffesmakene når en har melk i, men det er kanskje ikke å forvente heller. Jeg synes heller ikke latten blir varm nok, jeg vil ha den ganske varm.

Viktig å varme glasset først.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.