Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2011

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-11, 19:54   #11
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2011

1. Havfruen, Camilla Läckberg. Denne likte jeg godt. Et oppsving i forhold til alle de andre.
2. Snø vil falle over snø som har falt, Levi Henriksen. Første gang jeg leser noe av Levi Henriksen. Likte denne godt.
3. Din til døden, Gunnar Staalesen. Mitt første møte med Varg Veum. Ikke like bra som Harry Hole, men slett ikke så dum denne heller.
4. Øya under havet, Isabel Allende. Nydelig!
5. Falne engler, Gunnar Staalesen. Ikke så dum denne heller.
6. Lykkens sønn, Herbjørg Wassmo. Veldig bra. Fenget ikke like mye som Dinas bok, men mer enn nok til at jeg allerede har begynt på Karnas arv.
7. Karnas arv, Herbjørg Wassmo. En helt perfekt slutt på en fantastisk bra triologi. Bør leses!
8. Innsirkling, Carl Frode Tiller. Jeg likte innfallsvinkelen, men utover det synes jeg denne var oppskrytt. Snakk om å fokusere på detaljer da..
9. Fyrvokteren, Camilla Läckberg. Helt OK denne også, men jeg tok plottet tidlig.
10. Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede, Jan Wiese Nydelig bok, anbefales.
11. Siste natt i Twisted River, John Irving. Absolutt verd å lese, men definitivt ikke på høyde med Enke for ett år og Siderhusreglene.
12. Saras nøkkel, Tatiana de Rosnay. Lettlest og på et vis fengslende, men med en teit slutt. Grei nok som ferielektyre.
13. Din nestes hus, Jette Kaarsbøl. Ah! Leseopplevelse med stor L. Vanskelig tema, men hun skriver så bra. Deilig humor og beskrivelser som får deg til å se bildene helt klart selv om hun overhodet ikke er detaljert. Skal så absolutt lese den andre boka hennes og.
14. Gjenferd, Jo Nesbø. Jeg digger fortsatt Harry! Kjempebra, en av mine favoritter fra Nesbø.

Sist redigert av Noba : 09-08-11 kl 21:42.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.