Sv: Arveklær
Jeg har ikke sett sånne biller nei, så jeg tror egentlig ikke det er dem. Jeg er litt sånn "ekstra oppmerksom" op biller og sånn, siden vi fikk melbiller der vi bodde før, det var ekkelt, så hver eneste "lille svarte flekk" blir vurdert nøye her i huset. (I tillegg har jeg edderkoppfobi, så jeg studerer absolutt mistenkelige mørke eksistenser) Stort sett er det støv. En og annen død flue, og noen edderkopper, men jeg har ikke sett spesielt mange biller.
Så jeg tipper på vasken.
Jeg deler også i alle fall delvis ammetøy med min svigerinne. Veldig genialt. Dog vil vel hun gjerne ha igjen i alle fall det som er hennes, når hun får ny baby i oktober, men jeg er neppe helt ferdig med det da. Vi finner vel ut av det.
Jeg er stor tilhenger av gjenbruk, det er derfor mer glede jeg vet at min datter nå har på seg bleie som har vært broren sin (Ja, tøy altså, vi gjenbruker ikke engangsbleier.) strømpebukse som har vært tanta sin, og genser som har vært.. vel, tanta, onkelen eller broren, jeg er usikker. Og jeg har en ammetopp som jeg også hadde når Knerten var liten, som altså min svigerinne har brukt i mellomtiden.