Sv: Hvem var du på videregående?
1. året var jeg hun stille som gjorde lekser og fikk gode karakterer, som spilte i korps og var med i 4H. Rakk vel så å si aldri opp hånda frivillig... Hadde egentlig ingen venner, det var mye pga at jeg var sur på foreldrene mine siden vi flyttet vekk fra de jeg gikk ungdomsskole sammen med. Jeg ville ikke trives.
Vi flyttet igjen etter første året på videregående. Jeg var nok litt mer åpen for å få venner, så jeg ble etterhvert med en liten gjeng på 4 stykker (2 i min klasse og to som var venner til de to). Fortsatt skoleflink og gjorde lekser. Ble etterhvert med venninnene i Natur og Ungdom, syklet eller sparket på skolen selv om jeg kunne sitet på med faren min som jobbet på skolen. Venninnene mine introduserte meg for alkohol noe før vi var gamle nok. Men vi passet godt på hverandre, så det var bare et par ganger jeg fikk altfor mye.
Brydde meg lite om mote og var bare avstandsforelsket i noen gutter. Hadde aldri kjæreste. Spilte fortsatt i korps, og ble med i styret for russerevyen. Det var moro, selv om jeg holdt meg til å være tekstskriver på sanger og kulisseansvarlig.
De andre på skolen og i klassen husker jeg knapt navnet på, så vi var nok litt rare. Jeg er veldig spent på om noen av jentene mine blir min type.