Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Liker alle menn langt hår best?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 23:25   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker alle menn langt hår best?

Ja, alle menn liker langt hår best. På samme måte som at de liker silkeglatte stayups.

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg vet ikke helt, jeg klarer ikke å dekode mannens utsagt. Han sier han liker best langt hår. Men når han ser bilder av meg med kort hår som jeg har nå, og bilder med langt hår som jeg hadde før, så innrømmer han at jeg ser best ut med kort hår. Allikevel liker han langt hår best. Hvordan skal man tolke det, da?

Selv om alle menn liker stayups, betyr ikke det at de vil at alle damer skal gå med det hele tiden.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.