Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan kommer jeg meg best til Gardermoen nå som flytoget ikke går?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 13:29   #35
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kommer jeg meg best til Gardermoen nå som flytoget ikke går?

Vi prøvde å ta Flybussen fra Helsfyr i morges. Jeg trodde jeg så en buss borti veien etter ti minutter, men da den ikke kom til holdeplassen, regnet jeg med at jeg hadde sett feil. Men et kvarter senere så jeg at neste flybuss også kjørte rett forbi (det er en vegg mellom selve veien og holdeplassen, så man ser det ikke nødvendigvis). Vi tok da til slutt en drosje for å rekke flyet.

Jeg ser jo her i tråden at dette tydeligvis er helt vanlig, og synes det er fryktelig dårlig service å ikke i det minste opplyse på nettsidene sine (som vi sjekket i går kveld), og gjerne på holdeplassen også, at man risikerer å bli stående igjen hvis bussen er full. Og så burde bussen kjørt innom holdeplassen så man at den var full og man ikke fikk være med, så man kunne finne ut litt tidligere at man måtte finne en annen reisemåte.

Ikke svarte de på telefonen heller, mens vi stod der. Og nettsiden virket ikke. Jeg er veldig irritert på Flybussen, og kommer ikke til å ville reise med dem senere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.