Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du overraskelser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-11, 10:31   #11
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du overraskelser?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og det er så veldig ugreit. Jeg syns ikke mannen din har noen rett til å mene at du er urimelig hvis det hun faktisk gjør er å trampe over en grense på den måten.

I tilsvarende situasjon hadde jeg nok rett og slett tatt opp beddet og gjort det på min måte, hvis jeg hadde kommet hjem til en slik "overraskelse". Hvis hun furtert så må du rett og slett "snille" henne litt; jeg skjønner at du gjorde dette med de aller beste hensikter, men som du vet så er jeg veldig glad i nettopp å jobbe i hagen og jeg har noen helt klare meninger om hvordan jeg ønsker å ha det. Du vil vel ikke at jeg skal gå og irritere meg over at [insert navn på aktuell plante] ikke er plantet der jeg hadde planlagt. Og jeg har egentlig aldri vært så veldig glad i [instert navn på fjasete plante], hvor rart det enn høres ut.

Ja, jeg kommer nok til å gå for noe sånt. Evt ikke gjøre noe med ting i år, la det dø og ordne det slik jeg vil selv til neste år.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.