Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Å passe en kanin i to uker

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 20:16   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Å passe en kanin i to uker

Eldste sin venninne har en kanin. Overhørte at de må ha pass til den mens de er på ferie. De har brukt bestemora før, men det er visst ikke en ideel løsning.

Jeg har aldri hatt kanin og aner ikke hva som trengs av stell. Er jeg helt sprø om jeg tilbyr at den kan være her? Jentene skal få pus senere i sommer, så de må lære seg å passe på pus og gi henne mat og rydde etter henne osv.

De har gjort veldig mye for meg/oss i flere år, så jeg vil gjerne kunne tilby de hjelp hvis dette er en overkommelig oppgave. Jeg jobber denne tida de er på ferie, men jentene er hjemme.

Dette er en innekanin, men som er litt ute og lufter seg om sommeren. Hva skal gjøres mens hun er på besøk?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.