Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når magen ikke spiller på lag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-11, 23:06   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når magen ikke spiller på lag

Altså, først og fremst, jeg har skikkelig angst for offentlige toalett. Jeg misliker dem på det sterkeste. Men når man er på ferie så er de jo ikke til å unngå. Vi var ute å spiste i dag, 3 ganger prøvde jeg gå på do. Det meste henger seg opp når jeg vet at det sitter folk i de andre båsene. Siste gangen måtte jeg bare la det stå til når jeg hørte at en av de andre spylte ned i do. Forsiktig prøvde jeg, men det hørtes ut som ei nesten tom ketchupflaske. Det ble dødelig stille før de andre to damene braste ut i latter.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.