Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Tar du ut alt når du parkerer?

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 10:52   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar du ut alt når du parkerer?

I denne tråden kom det opp råd om parkering og å ta ut all bagasje fra bilen. Jeg fikk lyst å lage en spinoff på dette.

Når du parkerer - enten det er på gata/parkeringsplass eller i parkeringshus, i byen eller på landet - tømmer du bilen for verdisaker og bagasje? Eller lar du noe ligge igjen?

Jeg har lest for mange historier om folk som "mister alt" når de får innbrudd i bilen og f.eks. pc'n med hovedoppgaven på blir stjålet. Så jeg har gjort det til en vane å alltid ta ut fra bilen alt jeg ville gråte over dersom det skulle bli stjålet. Det innebærer at jeg tar med data-ryggsekken om jeg stopper i byen og går på shopping eller kafé etter jobb, siden jeg ikke tar så ofte backup av mac'en min.

Når jeg forlater bilen tenker jeg alltid at det som ligger igjen kan jeg tåle å tape uten å gjøre noe annet enn å trekke på skuldrene.

Om du titter inn i min parkerte bil, så vil du aldri se håndveske, mobil, kamera, nintendo, dvd-spiller eller ledninger og ladere som kan indikere at slikt utstyr finnes her et sted. Kun barnesetet og statoil-koppen.


Sist redigert av -ea- : 26-06-11 kl 11:00.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no