Sv: Sende med en kake siste skoledag - bare sånn "fordi"
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Da er det veldig greit å vite at noen vil bake en kake som kan gjøre ens barn syk. Man forventer ikke at det kommer slike kaker på en avslutning hvor det er lov å ha med godteri.
Hadde jeg visst at noen hadde tenkt å bake en diger fin kake for å glede klassen, men ikke ønsket å tilpasse den barnet mitt så hadde jeg sendt med kake til ham selv, men da hadde det vært fint å vite om det på forhånd. Det hadde ikke blitt det samme for ham, men det hadde vært bedre enn å la ham sitte uten kake mens de andre koset seg med den fine kaka.
Og jeg gjentar. Barna lærer så absolutt å leve med at de er annerledes. Det er hverdagen deres. Det er derfor så utrolig hyggelig om noen ønsker å inkludere når det er mulig.
Jeg fikk hjem en strålende fornøyd gutt i går som hadde vært i bursdag hvor han kunne spise alt.
Dette er ikke noe vi forventer, men vi ser jo at det er veldig hyggelig for ham å kunne spise av KAKA og de andre fine tingene de andre spiser og slipper å sitte med sitt eget kakestykke fra boks.
Eller en riskake med syltetøy som min fikk som alternativ en gang det kom en "overraskelse" 
|