Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaketråden med tvist

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-11, 21:34   #10
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pannekaketråden med tvist

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Neida, jeg vet det. I følge mange her inne var jo det feil også...

Jeg har prøvd å gi det litt tid siden de fleste her inne sier at det ikke kan stemme at folk spiser så dårlig... jeg skal gi det enda litt tid... Jeg prøvde vel en gang å si at "vetle kan komme etter middag, men da sa de at han bare kunne spise der" - hadde jo ingen god unnskyldning for at han måtte hjem liksom... :P

Den er jo enkel å møte bare man er forberedt. Det er bare å si at dere syns at middagen er det måltidene dere syns det er viktig at alle er samlet om, og at du derfor vil at han skal spise hjemme. Det forstår de fleste. Hvis jeg husker riktig så sa du at han spiste borte opptil flere ganger per uke? Det er mye syns jeg og det hadde jeg ikke syns noe om uavhengig av hva slags mat som blir servert.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.