Sv: Anbefal meg et interiørblad
Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.
Men Kokos er jo litt "gjør det selv" 
Ja visst, men jeg tenkte på bladet "Gjør det selv", ikke konseptet med å gjøre ting selv. De bladene jeg nevnte blir lett vel mye vekt på oppskrifter. Synes jeg.
Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.
Jeg tror Kokos er litt lik meg og jeg synes Bolig pluss er mer shabby chic enn Rom 123. Elle er litt industrielt-svart-hvitt-design-sart-kult. Veldig inspirerende. Interiørmagasinet er nordisk, hvitt og fantastiske bilder og gode matoppskrifter. Veldig fint suplement. Boligliv er a la Rom 123 men mer nordisk i seg og mindre gjør selv enn Rom 123.
Jeg er veldig enig her. Jeg liker personlig både 1-2-3, Interiørmagasinet, Bo Bedre m.m., men hvis jeg skal ha bare ett blad blir det Elle Interiør. Nettopp fordi det er inspirerende og gir mange ideer til gjør det selv-prosjekter insopirert av retro, loppisfunn og arvede skatter (men ikke nødvendigvis hele oppskriften), det har med en del ny design, men blir ikke produktkatalog. Jeg synes det har en fin blanding av fargerikt og svart-hvittstil også. Og det som Chanett sier om stilen. At jeg liker det betyr ikke at Kokosbolle liker det, men jeg tror kriteriene matcher godt.
Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.
Gå på biblioteket. Der kan du bla i flere årganger, og se hvilket du liker best.
Det er jo en deilig aktivitet en stille formiddag. Narvesen er jo også en mulighet, men hvis biblioteket ditt har litt utvalg gir det bedre overblikk å bla i et par nummer bakover i tid også.
|