Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Candys årlige feriefrustrasjoner

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-11, 13:21   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg skjønner vi må lære oss det der med å leie feriehus privat. Noe sier meg at det blir Løsningen for oss med mer enn 2 unger.

Charter i skoleferien med fler enn to barn er grisedyrt synes jeg. Helt uaktuelt for oss. De har jo helt ville priser i skoleferiene. Siden vi må ha så stor leilighet så blir det så dyrt.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er helt genialt. Ti ganger luksusen - samme pris som charter når man har leiebil i tillegg.

Eller enda billigere enn charter så lenge en passer på å bestille flybilletter veldig tidlig. I år skal vi til Malaga og er 4 voksne og 4 barn. Fly kr 15000,- bosted kr 13000 (for to store fine leiligheter i 2 uker) og diger leiebil som rommer alle kr 6000,- for 2 uker. Totalt kr 34 000,-. Charter skulle ha over 50 000 for bare oss fem uten noe som helst mat inkludert for 2 uker, og nå er vi 3 personer til i tillegg.

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Okey, nå har ikke jeg lest hele tråden, så vet ikke hva dere har vurder, ikke vurdert og hva dere har slått fra dere.

Men jeg vil anbefale Florida.
For 2 år siden reiste vi til Fort Lauderdale og leide hus der. Vi hadde svømmebasseng i hagen, 10 min til stranda og 20 min til et av usa's største shoppingsenter, Sawgress Mills.
Vi hadde en tur opp til Orlando med overnatting, og vi fikk med oss Animal Kingdom og Universal Studio.
Vi leide dette huset her: http://www.homeaway.no/feriebolig/p186078
Og vi skal definitivt tilbake.
På turen var vi meg, min mann, storebror som da var 2 1/2 år, min mor og min søster.

Hun som eier dette huset er helt fantastisk! Hun ordnet med alt vi måtte trenge. Og vi følte virkelig at vi var på ferie. Nå er nok dette huset kanskje litt dyrt for bare en familie (vi delte med min mor og søster), men det finnes sikkert minst like bra hus til en bedre pris også.

Florida har jeg kjempelyst til med ungene, men får ikke mannen med på den flyturen over når vi skal ha med unger. Får prøve igjen neste år og overtale han.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.