Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kan syrinen blomstre tidligere i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 11:26   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Kan syrinen blomstre tidligere i år?

Om to uker skal eldste konfirmeres, og jeg klarer ikke gi slipp på mine flotte, lilla syriner som hadde passet så helt perfekt på konfirmasjonsbordet.
Jeg ser at blomstene har begynt å knoppe seg, men de er jo veldig små enda.

Er det overhode ingen sjanse for at den rekordvarme april kan ha satt såpass fart på blomstringen at jeg kan plukke syriner om to uker?

Og om jeg ikke kan bruke syrinene, har dere tips til hva annet jeg kan bruke (som vil være enkelt å få tak i på f.eks. Mester Grønn eller Plantasjen)? Han har syrinfarget skjorte og grå dress, så jeg tenkte fargene skulle gå i grått og syrin/lys lilla. Hvitt kan også fungere. (Hvite duker og porselen.)
Skal ikke lage fancy oppsatser av noe slag med masse forskjellige blosmter, det skal gjøres enkelt og smakfullt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.