Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lydboktips ønskes

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-11, 21:30   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Lydboktips ønskes

Jeg begynner å innse at jeg ikke kan høre de samme bøkene igjen og igjen resten av livet, samme hvor høyt jeg elsker dem. Til nå har jeg pløyet meg gjennom alle ti bøkene om Sookie Stackhouse, Twilight-sagaen, en haug av Anne Rice, og The Vampire Diaries (bortsett fra den nyeste, siden den ikke har kommet på lydbok enda). De fleste har jeg hørt gjennom minst to ganger. Jeg skimter et mønster.

Jeg er fullstendig avhengig av lydbøker, og har proppene i øret ved enhver anledning. Lykken er fullkommen om jeg har muligheten til å ta bussen til/fra skolen alene en dag, for da kan jeg høre på lydbok fra jeg går ut døren og helt til jeg kommer frem. Jeg lytter også til bøker når jeg legger meg. SÅ mye bedre enn å lese selv.

Men jeg trenger tips til noe nytt å høre på. Gjerne noe som ikke er for "tungt og tenkete", og som ikke er krim.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.