Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags regntøy?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 23:36   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags regntøy?

Tidligere har vi hatt regntøy fra KapAhl og H&M, og erfaringen med det er at det er fullstendig utslitt etter en sesong. Eller egentlig litt før sesongen er over. Litt irriterende å måtte kjøpe nytt før de har vokst ut av det gamle, synes jeg.

Det siste settet jeg kjøpte var et sett fra Abeko, og det virker mye mer slitesterkt. Denne gangen ser det ut til at settet i alle fall varer vokseperioden ut. Om det kan arves av Blobben etterpå, gjenstår å se.

Både Abeko, H&M og KapAhl har vært veldig gode i forhold til mykhet og bevegelsesfrihet, synes jeg. (Vi har bare brukt uforete sett.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.