Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Ønsker hjelp fra noen som kan noe om lavkarbo

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-11, 08:48   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ønsker hjelp fra noen som kan noe om lavkarbo

Jeg kom over noe som er veldig interessant for meg. Jeg er overvektig, men så vidt jeg vet er jeg ikke helseskadelig overvektig og har ingen intensjon om å slanke meg. Men så kom jeg over dette:

Opprinnelig lagt inn av sitat

Prosjektet vil undersøke hva som skjer når kroppen får en diett som er sammensatt av like mengder karbohydrater, fett og proteiner. Teorien er at aktiviteten til genene som styrer betennelser i kroppen kan styres av karbohydratene i kostholdet, og at noen er mer følsomme for karbohydratene i maten enn andre.

Og det jerg lurer på er:
1) Regnes den dietten som er beskrevet i sitatet som lavkarbo?
2) Er det noen av som har lavkarbo som diett som er blitt bedret av betennelsessykdommer?

Jeg kjenner jeg blir lavkarbo fan bare av å lese sitatet over.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.