Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Virtuelt 8. mars-tog

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-11, 09:16   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Virtuelt 8. mars-tog

I dag er det den internasjonale kvinnedagen. Likestilling og kvinnefrigjøring betyr mange ulike ting for ulike mennesker rundt om i verden. Derfor tenker jeg at vi aldri kan si at vi har nådd målet om full likestilling. Derimot er likestilling et ideal vi kan strekke oss mot og arbeide for, ikke bare i dag men hver dag.

En tradisjonell markeringsmåte har vært å gå i tog. Jeg liker 8. marstog, men det er ikke alltid at jeg går i dem. I år er jeg usikker på om det blir RL-tog, men et virtuelt tog her inne kan vi vel ha for alle, uansett om de skal gå i ordentlig tog også eller ikke.

Her er det ingen sentral komité og alle kan komme med sine egne kampsaker. Skriv inn hvilken fane du vil gå under.

Jeg velger meg to:

Solidaritet med kvinner i Gaza og Vestbredden: Fritt Palestina!

6 timers dag og ei lønn å leve av!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.