Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Tid for middagsgjester

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-11, 13:32   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hun har aldri protestert på det, tvert imot gir hun inntrykk av at hun synes det er deilig å roe litt ned på senga før hun sovner. Og så får hun lest leseleksa. Det er et veldig viktig element for oss i dette.

Roe seg ned og lese for seg selv høres da greit ut, men det er jo noe annet enn argumentet om at man selv trenger voksentid.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mine barn er av typen som helst kunne sittet på fanget vårt og snakke hull i hodet på oss døgnet rundt, for å sette det litt på spissen, og noe privattid ser jeg for meg at jeg vil komme til å ønske også når de blir så store at de legger seg senere.

Jeg tenker at det må kunne gå an å be barn om å flytte seg fra fanget og slutte å snakke kontinuerlig uten at man må forvise dem til rommet. Å påpeke at man selv ønsker seg litt fred og ro er jo helt greit, men jeg synes det går an å gjøre det uten å forvise dem. Da kan det jo hende de velger å forvise seg selv, men det er jo greit nok.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.