Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: Tid for middagsgjester

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-11, 23:57   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester

Tja... det er ytterst skjelden vi har besøk på mat etter leggetid for barna. Men når vi har det, dvs gjestene kommer jo da ofte omtrent mens barna spiser kvelds, så sendes barna i seng som vanlig. Så får de være på rommet sitt. Ofte kommer de da opp et par ganger av nysgjerrighet, kikker på hva som spises og ser an gjestene før de legger seg endelig litt senere enn vanlig. Og må ofte loves litt dessertrester neste dag hvis det er noe som ser godt ut fra barneperspektiv. Men jeg ser ikke dette som noe stort problem, når jeg har gjester (og det ikke er fest som over hodet ikke egner seg for barn), ser jeg ikke noe problem i at de ser hva som foregår og at de synes. De er en del av familien min, de bor her. De trenger på ingen måte delta i alt som foregår og ofte blir de bestukket til en tilværelse på rommet litt før de pleier, men jeg har ikke noe behov for at de hverken hører eller høres.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.