Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvor ofte drar dere på kjærestetur?
Flere ganger i året 15 10,27%
En gang i året 42 28,77%
Annethvert år 12 8,22%
Hvert 3-5 år 27 18,49%
Hvert 5-10 år 15 10,27%
Sjeldnere enn hvert 10 år 29 19,86%
Har ikke kjæreste/partner 6 4,11%
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-11, 09:18   #1
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Og da tenker jeg på utenom den tida der dere har barn fra 0-1 år der jeg regner med at det ikke blir så mye av det. Jeg har kjempelyst å dra på noe, vi har ikke vært av gårde uten barn siden 2007 da jenta vår var 11 mnd. Før det var det også et år eller to siden vi var noe sted. Det er egentlig ikke så nøye hva en gang, bare det er en opplevelse for meg og mannen min. Men så skal vi bygge hus da, og pusse opp en annen leilighet. Og min mann jobber veldig mye og er en god del bortreist, så det blir kanskje dumt å bruke opp tid og penger på en tur også. Samtidig ser jeg at forholdet vårt absolutt kunne ha godt av det. Men det er jo ikke uvanlig at folk ikke drar på noe oftere enn hvert tiende år liksom også...

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no