Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-11, 23:42   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er de uskrevne reglene for "køing" i salgtrådene ?

Ja, jeg undrer virkelig .

Når man skriver at man står i kø, for så å bli borte fra salgstråden i timesvis eller for evt å ikke dukke opp i tråden igjen.....Er det ikke da mer fair å gi et hint om at man er seriøst interessert, men at man må ut en tur og kommer innom tråden når man er hjemme igjen ?

Er man i kø bare fordi man spør om størrelse ? Farge ? Pris ?

Jeg har lurt lenge på dette, fordi jeg har sett dette over en periode og ofte ender det med at noen føler seg forbigått og noen kan også bli litt snurt.

Har opplevd dette også i mine egne salgtråder og det har som regel endt opp med at jeg må sende flere PM`er rundt omkring for å høre om de som har stilt seg i kø virkelig vil ha plagget. Veldig ofte ender det med svar først dagen etter eller at man ikke skal ha det allikevel og ikke har gitt beskjed.

Dette er ikke for å være slem eller noe altså, men om vi hadde blitt litt enige om "regler" så tror jeg man slipper endel som føler seg forbigått. Jeg stiller meg selv i kø, jeg....men prøver da å følge opp og gir beskjed så fort jeg kan om jeg ombestemmer meg. Selvsagt kan man glemme hele greia, det er ikke det....ingen er perfekte

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no