Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Å introdusere katt nr 2

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-11, 21:38   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Å introdusere katt nr 2

Vi har en nydelig hunkatt på 15 mnd som vi har hatt siden hun var 8 uker. Det har ligget litt i kortene at vi kanskje skulle ha en til, og nå har jeg vel mer eller mindre bestemt meg for å skaffe en til, primært en hankatt (fordi jeg ikke makter tanken på å sterilisere en hunkatt til; det var ikke noen hyggelig erfaring - og kastrering av hankatter er vel en enklere affære?). Men jeg har ingen erfaring med å introdusere en ny katt til en man har fra før. Hva kan jeg forvente meg? Er det noe spesielt jeg bør tenke på eller noen lure triks? Jeg har hele tida tenkt at det bør være en kattunge, ikke en voksen katt, men det er kanskje hipp som happ? Tar gjerne imot råd og tips hvis noen har erfaring.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:43.