Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kokosbolles oppussingstråd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-11, 11:47   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokosbolles oppussingstråd

Her går det unna i svingene. Mannen () kjørte tilsammen 3 timer i går for å hente ny sofa til loftet.

Dere skal få en sniktitt med noen litt dårlige mobilbilder så lenge, resten av stua er okkupert av den gamle sovesofaen og to (!) stuebord. Jeg skal sy en drøss med fargerike puter til sofaen så snart jeg får anledning.

Men dette er ikke verst forandring til å ha brukt 30.000 (inkludert de nye møblene og lampene vi har kjøpt) på alt med maling, parkett, byggevarer, isolasjon og elektriker? Loftsstua har gått fra 16 kvm (gulvareal, ikke alt er p-rom pga takhøyden) til 22 kvm pluss bod på 4,8 kvm. Jeg er så fornøyd at jeg gliser meg i hjel.

Har hengt opp én hylle foreløpig her (må handle flere), kommer en i kant med underkanten på vinduet som går helt ut, tilsvarende på andre siden og en hylle over vinduet.

Soveavdelingen. Jepp, senga er kuttet til for å passe inn under skråtaket.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.