Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til feriested i Danmark for dummies!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-11, 20:26   #32
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til feriested i Danmark for dummies!

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Vi ombestemte oss med tankte på sted etter å ha snakket med dansk venninne. Vi reiser til Blåvand, til Hvidbjerg Strand Feriepark.
Var visst super strand der for barn, "syden" hvis været slår til. Kunne ikke sammenlignes med østkysten iflg min venninne.

Håper dere er heldige med været da, eller jeg kanskje jeg heller skal si vinden!
Da vi var der var det mye iskald vind, og det var umulig å skulle være på stranden, da det var sandfokk. Hadde vært på østkysten før, og kunne ikke forestille meg at det skulle bli så kaldt midt på sommeren.
Så hadde ikke med oss så tykke klær som vi egentlig trengte der.

Ellers bodde vi i ett kjempeflott feriehus i gangavstand til byen, var i en kjempekoselig dyrepark der og ett flott badeland har de også. Anbefales!

Bodde der i en uke, før vi dro til Midt-Jylland, og hadde noen vindstille godværsdager der.

Håper dere får varmere dager på Blåvand enn oss!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.