Sv: Hvor finne hel vinterdress i str. 140 på nett?
Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.
Junior barneklær har 50% på alle vinterdresser nå (iallefall her jeg bor, nord for Oslo), kanskje ta en ringerunde om noen har T2H dress i riktig størrelse ? Ofte henger det igjen store størrelser har jeg inntrykk av. Butikken her har både T2H, Reima og Twins iallefall 
Junior barneklær har vi her på andre siden av byen. De har jeg glemt å sjekke hos. Skal ringe i morgen.
Opprinnelig lagt inn av millact, her.
Jeg har inntrykk av at mange butikker bare tar inn et par dresser i de største str siden de sjeldent blir solgt. Større barn ønsker ofte todelt.
Har du sjekket Barnas Hus? Mye salg der nå.
Her vil de fleste større barn ha hele dresser å ta på når de er på skolen, og jeg synes det er veldig greit, for da vet jeg de har på seg ordentlig utenpå. Barnas Hus er sjekket. Ikke en eneste dress i str. 134 eller 140 utenom Reimatec+ dresser til kr 1600,- eller noe, som ikke var på salg.
Opprinnelig lagt inn av Snø, her.
Her er den. Om den er vanntett vet jeg ikke, ho har ikke prøvd den ute enda

Si fra når du skal selge den da. Jenta di har helt sikkert vokst ut av den igjen til høsten. Fant ikke noe på sidene til G-sport om hvor vanntett den var, men ville tro den er noe vanntett siden den er beregnet på snøbruk og hartapede sømmer?
|